Dotazy a nápověda
Tato stránka vám pomůže najít nejvhodnější způsob práce s Hays.cz. Máte-li jakékoli dotazy, doporučení, nebo chcete-li nám předat zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás prostřednictvím formuláře pro zpětnou vazbu a dotaz.
Aktualizováno: 07.09.2017
Problematické oblasti:
Máte-li potíže při používání našich webových stránek, zde najdete několik tipů, které vám mohou pomoci:
· Zkontrolujte, že používáte podporovaný vyhledávač – doporučujeme Internet Explorer 7 nebo vyšší řadu, Firefox, Google Chrome nebo Safari.
· Zkontrolujte, že máte povolené Cookies (více informací o Cookies najdete na www.google.com).
· Používáte-li váš pracovní počítač, mohou být některé funkce nebo přístupy zakázány vaším IT oddělením (kontaktujte IT specialistu pro více informací).
Proč bych se měl/a registrovat u Hays.cz?
Registrace vám zabere necelou minutu a umožní vám vytvořit si perzonalizovaný profil pro vyhledání pracovních pozic nebo upozornění na nové nabídky. Informace, které nám poskytnete, nám pomohou při výběru relevantních pozic, které vám poté budou zaslány elektronicky.
Pokusil/a jsem si vytvořit účet, ale obdržel/a jsem chybové hlášení, že má emailová adresa, kterou jsem zadal/a byla již dříve vytvořena.
Tato emailová adresa je již používána. Pokuste se přihlásit znovu a ujistěte se, že zadáváte správný email i heslo, nebo zkuste vytvořit nový účet s využitím odlišné emailové adresy.
Chci změnit nebo vymazat své heslo k účtu na www.hays.cz
Klikněte na Přihlásit se domovské stránce Hays.cz. Pod tímto odkazem je nabídka “Zapomenuté heslo”. Tento postup je funkční pouze v případě, že jste již před tím validovali váš osobní účet.
Neobdržel/a jsem potvrzovací email z Hays.cz po tom, co jsem si založil/a svůj účet na stránkách Hays.
Zkontrolujte, zda skutečně ověřujete založení účtu na Hays.cz. Používáte-li více, než jeden email, ujistěte s, že prověřujete ten správný, který jste registrovali při zadávání účtu. Zdá se to být samozřejmostí, ale přesto k dochází často k podobným potížím. Automatizované potvrzovací emaily mohou být vyhodnoceny jako spam vašimi emailovými poskytovateli. Ověřte si proto složku pro nevyžádanou poštu (spam), zda žádný očekávaný email není zde.
Link pro potvrzení hesla, který jsem obdržel/a v emailu nefunguje.
Jakmile si vytvoříte svůj účet u Hays.cz zašleme vám email, který obsahuje link potvrzující vaši registraci. Máte-li problémy rozkliknout link, pokuste se zkopírovat tento link a vložit jej přímo do okna ve vašem vyhledávači.
Jak mohu aktualizovat má data u Hays.cz?
Jakmile se přihlásíte na Hays.cz, klikněte na “Můj účet” a poté aktualizujte požadované informace.
Používám Firefox (Mozilla) vyhledávač a jsem upozorňován/a systémem, že nevlastním SSL certifikaci.
Akceptujete-li upozornění a stáhnete-li certifikaci manuálně, budete schopni dále pokračovat bez potíží.
Nedávno jsem navštívil/a svůj účet, ale vyskytly se potíže se správným zobrazením stránek.
Nedávno jsme aktualizovali naše stránky Hays.cz a je vyžadováno, abyste si vyčistil/a uložená vyhledávání ve vašem účtu (viz nápověda).
Zapomněl/a jsem své uživatelské jméno – jak se mohu přihlásit?
Vaše uživatelské jméno je vždy vaše emailová adresa, pod kterou jste se registroval/a.
Zapomněl/a jsem své heslo – jak mohu získat nové?
Jděte na link “Zapomněl/a jste heslo?” na přihlašovací stránce a zde najdete nápovědu, jak nové heslo získat.
Rád/a bych odstranila svá data z Hays.cz.
Prosím, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře nebo emailem na adrese customerservice@hays.com a požádejte o vymazání vašich údajů.
Rád/a bych odstranil/a svá vytvořená upozornění na pracovní nabídky.
Přihlaste se do vašeho účtu a za každým vytvořeným upozorněním na pracovní nabídku najdete možnost upravit nebo smazat. V případě, že upozornění nechcete nadále využívat, zvolte smazat.
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY UCHAZEČŮ O PRÁCI
Jak mohu vyhledat vhodnou pracovní nabídku?
Náš pracovní vyhledávač byl vyvinut tak, aby vám pomohl nalézt tu nejvhodnější pracovní nabídku právě pro vás. Můžete si nyní uložit svá vyhledávání a vytvořit upozornění na zajímavé pracovní nabídky podle svých vlastních kritérií. Budete tak informováni kdekoli a kdykoli o nejnovějších pracovních pozicích.
Jak získám co nejlepší výsledky při svém vyhledávání?
Poskytněte nám tolik informací v základních datech a kritériích, kolik je možné. Pokuste se také vyhledávat v různých odvětvích a profesních oborech, nebo rozšiřte vaši vyhledávací oblast. Využívejte nejrůznější klíčová slova při definování vašeho vyhledávání.
Jak mohu reagovat na pracovní nabídku?
Jakmile najdete pracovní nabídku vyhovující vašim kritériím výběru kontaktujte, prosím, emailem konzultanta zodpovědného za tuto pozici. Můžete také vyplnit vaše data online nebo pro doplnění bližších informací kontaktovat konzultanta telefonicky. Poradíme vám poté, jak postupovat dále.
Jak najdu kontaktní údaje mé nejbližší pobočky Hays?
Veškeré adresy a kontakty můžete nalézt na našich stránkách Hays.cz pod kontakty.
Rád/a bych nalezla pracovní uplatnění v zahraničí – může mi Hays pomoci?
Samozřejmě. Naše týmy konzultantů působí ve 33 zemích světa. S naší zkušeností a znalostí lokálních trhů jsme schopni vám pomoci nalézt odpovídající uplatnění i v zahraničí. Zahajte své vyhledávání zvolením země, ve které chcete působit, na našich mezinárodních stránkách.
Mám potíže s odesláním svého životopisu.
Nejčastějším problémem při odesílání životopisu do Hays je jeho nesprávný formát. Prosím, ujistěte se, že:
1) formát životopisu je .doc, .docx, .rtf nebo .txt
2) přípona souboru je psána v malých písmenech (.doc, ne .DOC)
3) soubor nepřesahuje povolenou velikost 500kB
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZAMĚSTNAVATELŮ
Jak mohu nalézt uchazeče vhodného pro naši pozici?
Můžete vyhledávat uchazeče prostřednictvím našich stránek. Náš vyhledávač vám umožňuje zadat kritéria vyhledávání přesně podle vašich požadavků a najít tak nejvhodnějšího uchazeče přesně pro vaši pozici.
Jak mohu zadat do Hays volnou pracovní pozici?
Navštivte naši stránku “Hledáte zaměstnance?” a zde nám můžete svou poptávku zaslat.
Setkal/a jste se s problémem, který zde není popsán?
Prosím zodpovězte následující otázky a přidejte své telefonní číslo tak, abychom vás mohli poté kontaktovat.
Jaký vyhledávač používáte?
Jaký operační systém používáte?
Pracujete z pracovního nebo soukromého počítače?
Máte povolené Cookies?
Potvrdili jste založení svého účtu prostřednictvím linku zaslaného emailem?
Obdrželi jste jakákoli chybová hlášení nebo upozornění? Pokud ano, popište jaká.
Doplňte jakékoli další informace, o kterých si myslíte, že nám pomohou vyřešit tento problém.
Zkopírujte a poté vložte vaše odpovědi a informace na formulář pro zákaznický servis.