Customer satisfaction
V Hays od roku 2008 pravidelně zjišťujeme na globální úrovni spokojenost zákazníků s našimi službami: ročně se tímto průzkumem dotazujeme více než 300,000 našich klientů a kandidátů ve všech 33 zemích, kde Hays působí.
Průzkum je zasílán na týdenní bázi emailem, naši zákazníci tak mohou odpovědět kdykoliv, pomocí pevných i mobilních zařízení. Odpovědi jsou následně elektronicky zpracovány pomocí speciálního reportingového nástroje, ke kterému mají přístup pouze lokální manažeři jednotlivých zemí.
Náš dotazník spokojenosti se skládá ze tří hlavních okruhů: celková spokojenost, spokojenost v konkrétních oblastech a pravděpodobnost doporučení služeb Hays vašim přátelům či kolegům.
Hodnocení probíhá na škále od 10 (nejlepší známka) do 1 (nejhorší známka). Kritéria hodnocení jsou nastavena tak, že pouze hodnoty 10 a 9 jsou považovány za pozitivní, ostatní hodnoty indikují prostor pro zlepšení v konkrétní oblasti.
Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá, abychom věděli, kde a jak můžeme náš servis nadále zlepšovat. Za každý vyplněný dotazník, který od našich klientů či uchazečů získáme zpět, věnujeme 30 Kč na konto SOS dětských vesniček - o důvod více se s námi o Vaši zpětnou vazbu podělit, co říkáte?
Na co se náš průzkum zaměřuje: