DYNAMICKÝ VÝVOJ
S VYUŽITÍM VAŠÍ
STRATEGIE SALESFORCE
S VYUŽITÍM VAŠÍ
STRATEGIE SALESFORCE
Aby se společnosti mohly posouvat dále, snaží se více než kdy předtím propojovat se svými zákazníky pomocí investic do těch nejlepším CRM systémů. Celosvětově proto vzniká velký zájem o odborníky, kteří se věnují Salesforce. Tento systém se používá snadno a nabízí možnost využívání cloudu.
Budete potřebovat talentovaný tým Salesforce, od vývojářů, architektů, až po business analytiky, abyste mohli tento potenciál využít na maximum.
Pokud chcete zůstat konkurenceschopnou firmou, je třeba pracovat na udržování dlouhodobých vztahů a trvalého kontaktu se zákazníky. Salesforce je přední CRM platforma, která Vám toto všechno nabízí. Ale poptávka je velká a vhodných kandidátů je nedostatek.
Jak využívání Salesforce postupně roste, snažíme se držet krok a sledovat, které dovednosti jsou nejžádanější, abychom přesně věděli, kde je hledat.
Jak využívání Salesforce postupně roste, snažíme se držet krok a sledovat, které dovednosti jsou nejžádanější, abychom přesně věděli, kde je hledat.
Matěj Vondráček
IT Team Supervisor
IT Team Supervisor
Zodpovíme všechny Vaše otázky o Salesforce
Investice do Salesforce jsou obrovské a také boj o zkušené odborníky Salesforce je tvrdý. Navíc, každý produkt Salesforce vyžaduje trochu jiný typ odbornosti a tyto produkty se stále vyvíjejí.
Pro Salesforce Sales Cloud například potřebujete odborníka, který se vyzná v provozních a prodejních metrikách, Salesforce Marketing Cloud se neobejde bez odborníků na automatizaci a digitální marketing. U Salesforce Platform zase musíte vědět, jak vytvářet aplikace.
I když všechny tyto platformy vyžadují určitě datové a analytické schopnosti a zkušenosti s CRM, z důvodu specializovaného zaměření konkrétních produktů je hledání opravdových odborníků ještě komplikovanější.
Odborníci na Salesforce obvykle mají kvalifikaci Salesforce, která prokazuje jejich odbornost.
Odborníci na Salesforce jsou nedostatkové zboží. Možná by bylo dobré zaměstnat lidi, kteří nemají tolik zkušeností a vyškolit je, aby se naučili používat konkrétní produkty Salesforce.
Techničtí odborníci, kteří mají základní porozumění řízení dat a CRM systémů a kteří se chtějí vzdělávat a umí se přizpůsobit novým situacím mohou být dobrým řešením. Pokud umí dobře komunikovat a řešit problémy, budou z nich skvělí pracovníci.
[Salesforce Trailhead] má perfektně nadefinovanou hierarchii kvalifikací a pomůže i Vašim odborníkům na Salesforce s dalším rozvojem.
Patří sem, v tomto pořadí: Certifikovaný administrátor Salesforce, certifikovaný vývojář Salesforce, certifikovaný pokročilý administrátor Salesforce, certifikovaný konzultant Salesforce Sales Cloud, certifikovaný konzultant Salesforce Service Cloud, certifikovaný technický architekt.
V Salesforce existuje mnoho rolí včetně administrátorů, vývojářů, konzultantů, marketingových pracovníků a architektů. U všech těchto rolí existují různé úrovně, tj. začátečník, pokročilý a expert.
- Administrátoři Salesforce fungují jako spojující článek mezi obchodními požadavky a Salesforce řešením, pomáhají závadět Salesforce do firmy, vytvářet zprávy, přehledy a zajišťují školení uživatelů.
- Vývojáři Salesforce se starají o vývoj kódů na platformě Salesforce. Jsou to Vaši odborníci na API.
- Konzultanti Salesforce se zabývají komplexními obchodními výzvami, a navrhují jejich zlepšování. Za pomoci Salesforce dodávají inovativní obchodní řešení.
- Marketingoví pracovníci Salesforce sbírají informace o klientech a trhu přes Salesforce Marketing Cloud.
- Architekti Salesforce zajišťují efektivní chod systému Salesforce a integraci Salesforce do Vašich obchodních operací.
Konzultant Hays Vám ukáže, jakého pracovníka přesně potřebujete, poté co s Vámi projde stávající strukturu společnosti, projekty a cíle.