Sales Assistant / plný úvazek / Praha 8

data a reporting / komunikace / MS Excel
Váš nový zaměstnavatel
Jeden z našich dlouholetých klientů a přední FMCG společnost se sídlem na Praze 8 - Karlíně aktuálně hledá nového kolegu/kolegyni na pozici administrativní podpory a zpracování dat.Tato pracovní příležitost je skvělá zejména pro absolventy a studenty, kteří hledají větší pracovní flexibilitu a nové pracovní zkušenosti v mezinárodním prostředí.

  • Nástup: únor/březen 2025
  • Pracovní smlouva: na 40 hodin/týdně
  • Mzda: 45 000 CZK/měsíc
Pracovní pozice skvělý kariérní start i pro studenty a absolventy!

Vaše nová role
Mezi hlavní náplň práce patří poskytování technické i administrativní podpory spolu s pravidelným reportingem a analýzou dat v MS Excel. Dále administrativní a datová podpora celého sales týmu, udržování efektivní komunikace s externími partnery ať už telefonicky nebo emailem. Kromě toho je důležitou součástí práce řešení vzniklých problémů. Celkově tato pozice vyžaduje kombinaci technických dovedností, administrativních schopností a silnou komunikaci pro podporu cílů týmu a zajištění hladkého chodu obchodních procesů.

Co budete potřebovat, abyste uspěli
  • Výborná znalost anglického a českého jazyka
  • Předchozí zkušenosti se spracováním dat, analýzou, reportingem
  • Pokročilá znalost MS Office Excel - kontingenční tabulky, funkce, analýzy
  • Skvělé komunikační schopnosti a profesionální přístup
  • Proaktivní a pozitivní přístup k práci
  • Preciznost a pečlivost
Co vám můžeme nabídnout zpět
Přátelské prostředí a moderní kanceláře v Praze, možnost home office, příspěvek na stravování, sick days, 5 týdnů dovolené, motivační mzda, pracovní telefon a notebook, vánoční koš, slevy na firemní produkty a mnoho dalších firemních benefitů.
Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj aktuální životopis!

#LI-DNI
Klikněte zde pro přístup k zásadám o ochraně osobních údajů Hays. Zde získáte detailní informace o tom, jak používáme a chráníme vaše osobní data a jaká jsou vaše související práva.

Souhrn

Typ úvazku
Dočasný PP
Odvětví
Maloobchodní a Spotřební zboží
Lokalita
Praha
Obor
Back Office
Mzda
45000
Ref:
1191142
Uzávěrka
31 Mar 2025

Spojit se s konzultantem

Kontaktní osoba: Katerina Chrpova, odborný konzultant spravující tuto pozici, Pobočka: Praha
Hays Czech Republic, s.r.o., Olivova 4/2096

Telefon: +420 724 347 787

Podobné pozice jako Sales Assistant / plný úvazek / Praha 8

  • Area Sales Manager CZ/SK

    Area Sales Manager
    Praha
  • Sales Director

    Sales Director
    Czech Republic
  • Sales Manager CZ & SK

    Mezinárodní společnost hledá vhodného kandidáta na pozici Business Development Manager.
    Praha