Administrativní podpora HR oddělení / zkrácený úvazek

Nýřany – práce z kanceláře
Vaše nová společnost

Mezinárodní společnost hledá kolegu/kolegyni pro administrativní podporu HR oddělení.

Datum nástupu: 1. 6.
Lokalita: Nýřany – práce z kanceláře
Zkrácený úvazek – 20 hodin týdně.

Vaše nová role

  • Příprava dokumentů pro nástupy nových zaměstnanců.
  • Zpracování docházky v Excelu.
  • Administrativa spojená s výjezdy zaměstnanců.
  • Pomoc se správou faktur.
  • Komunikace s dodavateli, kteří poskytují služby (např. dovážejí ovoce na pracoviště).

Co budete potřebovat, abyste uspěli

  • Výborný mluvený i psaný projev v českém nebo slovenském jazyce.
  • Alespoň mírně pokročilá úroveň anglického jazyka.
  • Dobré komunikační a organizační dovednosti.
  • Motivaci učit se novým věcem.
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost.

Co můžete získat

Stanete se součástí přátelského týmu v zajímavé společnosti. Získáte motivující platové ohodnocení a také další zaměstnanecké výhody.

#LI-DNI
Klikněte zde pro přístup k zásadám o ochraně osobních údajů Hays. Zde získáte detailní informace o tom, jak používáme a chráníme vaše osobní data a jaká jsou vaše související práva.

Souhrn

Typ úvazku
Dočasný PP
Odvětví
Zdravotnictví & Medicína
Lokalita
Plzen - Mesto
Obor
Back Office
Mzda
dle zkušeností
Ref:
1192603
Uzávěrka
1 Jun 2025

Spojit se s konzultantem

Kontaktní osoba: Yuliya Ivanchenko, odborný konzultant spravující tuto pozici, Pobočka: Praha
Hays Czech Republic, s.r.o., Na Příkopě 27/959

Telefon: +420 773 745 086

Podobné pozice jako Administrativní podpora HR oddělení / zkrácený úvazek

  • HR Specialist - Plzeň

    Lokalita: v okolí Plzně – převážně práce z kanceláře.
    Plzen - Mesto.
  • HR Manager / Příbram

    Příbram
    Příbram.