Váš nový zaměstnavatel
V současné době obsazujeme pozici Junior Procurement Specialist pro jednoho z našich klientů, který se zabývá IT solutions a sídlí v Plzni. Pozice se úzce prolíná i s IT procurementem a vzájemnou spoluprací s IT týmem.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Vaší hlavní náplní práce bude poskytování administrativní podpory nákupnímu týmu, včetně vedení záznamů a dokumentace. Budete se podílet na zpracování nákupních požadavků a objednávek, zajišťovat potřebná schválení a přijímat zboží. Komunikace s dodavateli, sledování stavu objednávek a harmonogramů dodávek bude také součástí vaší práce. Dále budete zadávat data do nákupního systému a zajišťovat jejich přesnost a aktuálnost.
Vaše role bude zahrnovat pomoc finančnímu týmu s kontrolou faktur a dodacích listů, aby byla zajištěna jejich přesnost a včasné zpracování. Budete monitorovat úroveň zásob IT komodit a upozorňovat nákupní tým na nízké stavy. Kromě toho budete poskytovat obecnou podporu managementu, včetně plánování schůzek, organizace akcí, přípravy zpráv, rezervace cest, správy korespondence a zásobování kanceláře.
Co budete potřebovat, abyste uspěli
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici
- Čeština/slovenština na úrovni rodilého mluvčího, pokročilá znalost anglického jazyka
- Kladný vztah k IT, zkušenosti se systémy a technologií
- Skvělé komunikační schopnosti
- Pěčlivost, preciznost, proaktivita
- Flexibilita a schopnost pracovat v dynamickém prostředí
Co vám můžeme nabídnout
Motivující mzdové ohodnocení, přátelský a dynamický kolektiv, 13. plat, stravenky, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, sick days a mnohem víc!
#LI-DNI